Dec 12, 2010

~~ SoRrY aWk ~~

                                             





Maaf awk....
saya tau ...saya xs'patut nye uat macam 2....
tapi .....

                                            
s'tiap kli saya nak uat s'perti yang awk mau.....
saya rasa s'perti.......

                                                         
tapi saya cekalkan hati saya .....
sebab yang saya tau.......

                                                    
namun saya tau....
sayang xsemestinya memiliki......
walaupun awk .....

                                                   
biarlh ia b'sama kenangan yang lalu....
walau aqu sering........
                                           
suara awk tadi ....serak2....
awk sakit ke....
saya sedih sebab xdapat nak b'sma2 awk tika 
awk sakit.....

                                                   
hanya krn awk.......
tapi saya nak awk tahu....
yang saya.....                                          
                                   
                                                                                        

                                                                                                                                                                                                          

No comments:

Post a Comment